Fredag eftermiddag

Hej igen ! de blev ingen grillning för min del,de börja små regna så jag fick steka köttet på spisen :) men inget att vara ledsen för,de kunde ju varit värre,tex.. att de börja snöa :) men vi har många plusgrader och lite vind,men gråmulet.Jag var på gymmet förut och tog mig en härlig bastu efteråt.Jag vet inte vad som gör att bastun är så himla rogivande och underbart,jag sitter där och slappnar av och bara mår bra :) har även varit och köpt påsk godis :) måste ju ha på bordet hemma i fall de plötsligt dyker upp oväntat besök :) ( nej detta är inte Gevalia reklam ) :) nu ska jag fixa i ordnig kläderna i min tränings väska och hänga upp handuken på tork,hoppas ni får en trevlig och mysig Fredag :) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0