Fredag morgon

Hej :) Har varit uppe tidigt som vanligt,gick en promenad med hunden vid 07.00 tid,han kom och gnällde när jag låg i soffan och kolla TV,så de var bara till att gå ut :) tycker han är väldigt duktig nu,han verkar väldigt klok och förstår mkt trots att han bara är 15 veckor,ska bli kul att se vad han kommer att lära sig framöver när han blir fullvuxen,även om han inte kroppsligt växer mer :)Nu ska jag åka en sväng till gymmet och sen blir det att köpa en grill :) för idag ska jag ha års premiär med att grilla kött :) mums vad gott de ska bli,men viktigast trots allt är att inte glömma lämna in V65 innan 14.00 då ATG stänger sina spel,många tänker kanske inte på de och har de inte ATG konto genom nätet så kanske de inte hinner spela ? Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag drar till gymmet för lite träning + bastu :) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0