Lördag morgon

Hej hej :) vilket fint väder vi har här i Ale-kommun :) Visst var det rätt så kallt i morse vid 06.30 när jag var ute med hunden,men nu är det flera plusgrader och inte ett enda moln på himlen :) Idag ska jag åka och lämna in min hund för trimmning,han ska snaggas precis som jag är :) en kille ska inte ha långt hår/päls :) nä inte min vän,( hunden alltså ) jag ska ändå inte ha han på utställning även om han har en mkt bra stam tavla där hans farbror har 3 st VM guld ! på sin tid och utställning ! även mamman ( till min hund alltså :) har vunnit SM guld och flera av hans "släkt" har vunnit fina priser,jag skulle nog om jag haft tid kunna spara pälsen och kamma och borsta han mkt och sen ställa ut han framöver,men jag har inte den tid tyvärr,han får bli min bästis och vara snaggad precis som jag är :) Nu ska jag ta en kopp på alatn,sen i väg vid 1 tid och trimma hund.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0