Måndag efter 14

Hej igen,är hemma nu,har varit och handlat en extra grill,ska ta med den till husvagnen :)kanske åker och lämnar husvagnen denna vecka,den står under vinter halvåret hos en bonde här i närheten där jag bor,vill inte att den står ute vid havet under vinertid när jag ändå inte är där.Jag har en liten markbit vid havet och där är jag under helger och semester,men inte varje helg,vill inte sitta där i vagnen om de tex.. regnar mm,så det är bra att jag inte har långt till havet och där min vagn brukar stå.Jag ska nu ta en kopp kaffe i de sköna vädret vi har,måste passa på innan de regn som TV sagt komemr in :? hoppas de återigen har fel :) Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0