Måndag kväll

Hej ! Jag har kämpat på fint både på framsidan och baksidan av huset idag,köpte 4 säckar planteringsjord och 4 säckar täckbark,så nu har jag en hel del att göra några dagar,idag har jag ränsat mkt från de som blev kvar från förra året,så nu börjar de likna något igen :) har även varit ute vid sjön med hunden,de var fantastiskt där ,ingen is,ingen snö bara en spegelblank sjö där fåglarna kvittra :) de är så härligt,inte så länge till innan jag kan sitta vid sjön och fika mm,jag ska börja fiska denna vecka tänkte jag,de är en hobby jag har då jag vill koppla av och även lägga travet åt sidan emellanåt,helt fantastiskt underbart att sitta vid sjön och fiska,äta lite smörgåsar och dricka kaffe,då njuter jag av livet :) Nu blir det lite trav läsning och mejl koll,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0