Måndag kväll

Hejsan :) har varit och köpt blommor till trädgården,och även krukor mm,jag gillar att hålla på i trädgården,de får hjärnan att koppla av från allt annat,de behöver jag ibland.Jag var en sväng till sjön förut och kolla in mina fiske platser,hur de ser ut efter denna långa vinter som varit,och allt verkar bara bra,ska göra fiske premiär denna vecka,längtar att få fiska och njuta av tillvaron,det är väldigt skönt för kropp och hjärna att fiska,allt är tyst oc hskönt,vattnet är som en spegelbild,fiskarna vakar,och grillen står färdig bredvid,visst är det underbart när man har tid till fiske.Jag ska nu ut med hunden innan jag ska göra klart Tisdagens trav,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0