Måndag kväll

Hej igen ! Jag har varit duktig idag :) har nämligen tvättat rent på baksidan och framsidan av huset,rensat stuprören från all skit som det blir under höst/vinter,så nu är det ok även om det regnar mkt :) men de får vi givetvis inte hoppas.Sitter och kollar in morgondagens trav,och svarar på mejl som jag får väldigt många av.Ska strax ut med hunden innan de blir lite kvälls mat :)Tror även jag tar mig en kall bärs även om de är Måndag :) de är jag värd efter dagens slit :)Ni får ha de så gott så länge,kanske vi syns senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Angelica

tack detsamma:)

när jag ser din bild du har här, känns det somjag sett dig i verklighet hmm..

2010-04-05 @ 20:35:16
URL: http://angeliqaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0