Onsdag morgon

Hej ! Kom hem för en liten stund sedan från skogen,var där med min hund och tog oss en härlig morgon promenad.Idag ska jag träffa min vän som har trav häster,vi ska fika och snacka lite trav till Solvalla ikväll,sen blir det nog en go lunch någonstans.Jag ska även till butiken som har så bra reklam med att ta tre betala för två :) Dressman,jag ska kolla om de finns lite fräckt att köpa,kanske sommar skjortor,eller ett par extra jeans,strumpor,kallingar eller vad jag nu hittar :) ska även åka till sjön och låta hunden springa lös så han sover gott sen när jag åker på fler ärenden.Kanske de även blir lite fiske ikväll !? beror på hur varmt de är,vill ju inte sitta och små frysa på årets första fiske dag för mig :)Nu blir det kaffe sen i väg,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0