Söndag morgon

Hej ! Idag Söndag är det äntligen vind stilla igen,de blåste väldigt mkt igår,och de såg man även på trav tävlingarna då flera av de hästar som hade ledningen på upploppet inte vann.Idag är det Blåvitt på Ullevi,det är Elfsborg som kommer på besök,och det är en svår match för mitt kära Blåvitt.Men nu är Tobbe målkungen Hysen tillbaka och de hoppas jag ska väcka Blåvitt till ett bra lag igen,alla vet att Blåvitt är bra,men har man en form svacka är det svårt att visa hur bra laget är,jag hoppas på att de börjar vända nu när skadade spelare är friska igen,de vore i så fall underbart.Jag var ute redan vid 06.30 idag,hunden och jag tog en morgon promenad,sen blev det kopp kaffe med goa mackor till :) Nu ska jag strax åka till gymmet,har vilat några dagar.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0