Söndag morgon

Go morron på er alla :) jag tänkte att jag skulle få sova lite längre idag,men hunden ville annat :) han väckte mig redan första gången vid 05,20 !! men jag sa till han att nu får du sova lite mer,och efter några minuter gick han faktiskt till sin hundkorg och la sig där :) jag somna om och vakna vid 07.00 och då tog jag med mig hunden och vi tog våran morgon promenad :)Nu strax ska jag ta mig en sväng förbi gymmet och sen hem och fixa mer i min trädgård.Jag ska även fiska lite senare i eftermiddag,var faktiskt ute även igår Lördag igen,men vi var ute 1 timma utan att få napp :( men men fisket har ju bara börjat :) de är en lång sommar vi har framför oss :) Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0