Tisdag kväll

Hej ! Har varit hemma hos min bror och tjötat lite,han bor i skogen vid en sjö,så de är riktigt gött under vår/sommar tid att bo så,jag själv kan tänka mig bo inne i skogen,och gärna då vid en sjö,eller så kan jag tänka mig att bo vid havet,men jag har mitt sommar ställe 300 m från havet så kanske de inte blir lika njutbart att åka till havet om man bor intill :)jag trivs så bra här i Ale och har skogen intill + flera sjöar intill så varför flytta :) det tar bara 5 min med bil till den sjö som är närmast,sen kan jag köra 5 min till och komma till en annan sjö :) så visst är de gött att kunna välja,men jag brukar även cykla till sjön på sommaren,de finns även en fotbolls förening i närheten som jag brukar besöka för att se lite fotboll,även där intill finns det en sjö ! jag förstår folk som flyttar hit till Ale från stor Göteborg,vi har allt här,natur,sjöar,mkt butiker,restauranger,flera golfbanor,ja vi har allt faktiskt här i kommunen,som är rätt stor nu,vi växer och växer.Nu ska jag ta mig en kvälls dusch och sen invänta travet :) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0