Tisdag morgon

Hej på er ! Har varit vaken sen 06.30,tog som vanligt en promenad med hunden i skogen,men de var kallt i morse,vi hade 3 minus grader,men nu är det åter på plus sidan :) ska åka och handla lite mat,stannar hos en vän på vägen och fikar,det blir trav snack som vanligt med han,då han äger många trav hästar :) jag har andels häst hos honon så visst ska vi kolla in dessa hästar och mata dom lite med både äpple och morötter som jag köpt :) vill ju vara snäll mot hästarna så de springer bra åt oss :) Jag har även idag städat i min byrå som jag inte öppnar så ofta :) jag hitta min video kamera som jag lagt inne i byrån,så nu kan jag börja filma lite :) kul att filma och sen sitta framför TV och se på de jag filmat :)ska strax åka i väg så jag säger väl hej då så länge :) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0