Tisdag morgon

Hej på er ! Som vanligt är det underbart väder här i Ale,solen skiner och fåglarna kvittrar så himla fint.Jag var i skogen i morse med min hund,och typiskt så glömde jag min lilla kamera hemma,vi såg nämligen en älg som stod still och lyssna på oss,jag hade både kamera och mobilen hemma i min fin jacka,men på morgonen när jag är ute i skogen med hunden,brukar jag ha en annan jacka som jag inte behöver vara rädd om,och så typiskt kommer det en älg :) men de kommer väl fler chanser hoppas jag.Nu ska jag åka till byggbutiken Beijer och kolla in lite material till ett staket jag ska bygga,vill att hunden inte ska springa över till grannar mm,och även slippa ha honom fastbunden,och ett staket är ju väldigt bra som inte kostar så mkt.Sen blir det en snabbis förbi gymmet innan de blir varmt och skönt för att sitta ute och mysa i solen :) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0