Tisdag natt

Hej ! jag är så himla besviken på Blåvitt,att bara spela oavgjort mot ett botten gäng som Djurgården är dåligt.ok visst blev det en fel start för Blåvitt då mål "kungen" Tobbe Hysen blev skadad redan efter 30 sekunder !!! jo han fick en bristning i baksida låret och blir nog borta 2 veckor ? där blev matchen fel för Blåvitt som ändå spela upp sig och fick 1-1,men visst ska de vinna mot lag som Djurgården som inte vunnit mot Blåvitt i Göteborg sen 2005 !!! ok nu hoppas jag att Blåvitt vinner mot BP på Söndag,eller ska jag skriva,nu "bör" de vinna mot BP annars är de något som inte stämmer.Men nu ska jag ut med hunden och sen se TV + data,innan kudden ska kramas.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0