Torsdag morgon

Hej hej ! Idag är det molnigt här i Ale-kommun,men flera plusgrader,de skulle spricka upp sent ikväll och solen kommer att skina flera dagar framöver :) Underbar årstid vi har framför oss.Jag var ute tidigt som vanligt,hunden måste ju ut så vi tog en skogs promenad vid 07.00 tid,fåglarna kvittra och ingen trafik där jag gick,det var så härligt och fridfullt i skogen,Jag älskar naturen på sommaren,kan promenera och sitta vid ett berg och bara njuta av tystheten,förutom alla goa fåglar :) Jag har ätit en go frukost nyligen,ska låta magen smällta lite innan jag åker en sväng till gymmet och kör en lätt träning innan bastu och dusch :)sen blir det en sväng till min vän som har ett Tryckeri,ska hämta mina nya Blåvitt och häst dekaler som han tryckt åt mig :) lite Blåvitt reklam har jag året om på min bil :)eftersom jag älskar de laget sen jag sprang i blöjor :)Nu ska jag kolla lite mejl och se om de blivit några stukna hästar till kvällens trav tävlingar.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0