Torsdag nära lunch

Hej på er,snart är det lunch för min del,ska åka till ett matställe här i Ale som jag besöker lite då och då,vet inte vad de har för gott idag :) men jag äter allt,så jag tar vad som finns.Har varit ute nyligen med hunden,hann in innan de kom lite regn,men de var inte mkt,nu verkar de vara uppehåll igen,ikväll är det en tuff match för mitt kära Blåvitt,de möter Malmö och de blir en tuff match då Blåvitt har mål skyttem Tobbe skadad,inte bra,men inget att göra,jag hoppas Blåvitt kommer igång snart,vet inte vad som hänt med dom i år ? kanske de blir en bra höst istället ? sen är det även trav på Åby ikväll,så de är mkt som krockar idag :)nu ska jag åka i väg,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0