Fredag sent ;-)

Hej ! sitter som vanligt vid datan och kollar dessa hästar,men de är så himla spännade och sen är det väldigt fina djur.Men kylan börjar redan bli för mkt av,smäll kallt i hela December och jag som trodde på alla "proffs" om att vi går mot varmare klimat ?? börjar undra om de inte blir tvärrtom :-)men de är ljust på kvällen tack vare snön,så lite positivt är de allt.Jag var till stallet i eftermiddag/kvällen för att både lämna och hämta min tös,men de verkar inte bry sig om att varken sanda eller salta när man kör ner för en brant backe,och trots mina dubbdäck så fick jag prova att köra upp flera gånger innan jag till slut kom upp med bilen,de blev några "fina" ord vid backen :-) men inget jag vill skriva om :-) Nu strax blir det en kvälls promenad med hunden,de är en skön avkoppling innan jag sätter mig framför TV:n,är rätt seg i skallen faktiskt,men de blir väl så när jag läser om dessa travhästar från morgon till kvällen :-)kanske bäst ta på mig skridskor när jag går ut,för efter de regn som föll i Torsdags,är det glasväg här ute över allt,men tur man är en gammal fotbolls spelare,har ju balansen kvar i alla fall :-)ni får ha de gött,var rädda om er,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0