Måndag

Hej hej ! Ny och härlig vecka har vi framför oss med Julafton som grädde på moset:-)men de kommer nog ingen tomte till mig då mina töser är så stora :-) lite synd faktiskt,tycker de var kul när barnen var små och tomten kom ( jag var och köpte en tidning som vanligt ;-) men nu kan jag inte ens gå ut med hunden förrän de skojar med mig om jag ska köpa en tidning och komma hem lite senare :-)men ändå trevligt med julafton med go mat,lite mys pys framför TV och äta godis,dricka lite glögg mm men dagen efter blir de gymmet så jag inte sitter och gäser på soffan :-) idag är det sol här i Ale ! lite små chockad faktiskt :-) men till kvällen kanske de blir mer snö,Jag träffa en snubbe ute i morse när jag var ute med hunden,jag sa till han på skoj att ( hoppas vi får en vit jul ) !! han kolla på mig och gick sin väg hahaha kanske de var för tidigt för att skoja med han ( kl: 07.10 ) nä nu blir de lite mat,de kurrar i magen efter allt slit med att skotta och trav :-) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0