Onsdag morgon

Hej ! Usch med förkylning,inget vidare lätt att läsa text när både näsa och ögon rinner :-) min tös måste ha smittat mig,jag brukar klara mig bra annars,men va fan lite svin influensa är väl ok :-) travet gör mig piggare så bara att gilla läget.Konstigt nog så har jag ännu ej hört någon smällare !! de andra åren brukar ungarna som bor i området och runtom smälla redan 2 veckor innan nyår ! hm kanske kylan och att de blivit dyrt för de familjer som köper smällare för tusentals kronor,bara hoppas de fortsätter att vara tyst,de är ok vid nyår om de smälls lite,men i flera veckor innan känns bara jobbigt för oss hundägare,nåja jag får väl ta fram min hagelbössa och skjuta som bara den :-) då djäklar ska de smälla :-)Måste skriva om de soppgubbar som tömmer i vårt område här jag bor,de måste haft väldigt bråttom i morse ? de var här vid 07.10 tid och när jag sen var ute med hunden vid 07.20 tid låg de skräp lite överallt ! tror de hade tappat en sopp påse eller så har de stressat för nyårs ledigheten !? de låg mkt framför min grannes hus,ska kanske skoja med han och fråga om han hade fyllefest igår :-)men då blir han väl grinig resten av detta år ( bara 2 dagar kvar ) så kanske värt att prova haha.Nu är jag hungrig så de blir rostat bröd och kaffe,ha de fint.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0