Onsdag morgon

Hej på er där ute ;-) jösses vad tiden rinner i väg,idag redan Onsdag,glömde av att besöka min blogg hahah,men inget viktigt har hänt,så att jag vissa dagar inte skriver något beror på att jag antagligen har för mkt trav i skallen :-)Jag har återigen börjat träna lite oftare på gymmet,vilket jag känner i min kropp idag :-) öm och stel haha men ska dit idag igen ( 3 dagar i följd ) inte för att jag ska bli biffig och stor,nej nej,jag tränar bara för att hålla mig lite i trim då jag sitter så himla mkt vid datan med all trav mm,så de är bra för min kropp och givetvis så mår jag ju bra att gymma lite och basta efteråt :-) ska jag vara ärlig så är bastun de jag mest längtar efter :-)Min lillebror däremot,han är mkt tränad då han blev 3:a i SM för två år sedan men jag är för gammal för att hålla på så hårt :-) trots mina "20" år hahah,Jag hade tänkt åka på lite ärenden nu på förmiddagen,men de har stoppat all trafik på den väg jag skulle köra förbi,eftersom de brinner kraftigt och de finns gasoltuber mm inne i den verkstad som brinner,så jag får väl åka andra hållet :-) och se om jag hittar nåt kul där,men tur jag har vänner på båda sidor :-) ska ta en fika med en polare och snacka lite skit och trav så klart :-) Ni får ha en fin dag.vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0