Sista veckan på året

Hej ! då är vi inne i sista veckan för året,tiden har gått fort tycker jag.Jag måste skriva att de som jobbar med väder på TV,hittar de på eller chansar de på vädret ? igår sa de att vi här i västra Götaland ( Gbg och Ale ) skulle få lite solglimtar och uppehåll,men de snöar här !!! stora snöflingor just nu :-) ok de har väl inte snöat länge idag men ändå :-) jag gillar väl julen mm men tycker de ska bli så skönt när vi kommer förbi nyår och allt detta,sen kan jag bara börja invänta våren :-) även om de är några månader kvar men bara tanken att vi är på rätt sida av året och att de ljusnar varje dag nu så känns de underbart trots denna kalla vinter.Hoppas även ni ätit och haft de bra i jul,själv är jag nöjd,men kanske lite för mkt ätande :-) men de är så himla gott om man inte äter varje dag,så nu blir det för min del inte mer julmat detta år 2010 :-)Vill även skriva att har ni möjlighet så köp fågelmat såna där bollar som man kan hänga ut i träden för dessa fåglar,de är ju så mkt snö att de inte hittar mat,jag har köpt många matbollar som jag hängt ute lite över allt,ha en fin dag,vi syns ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0