Tisdag

Hej ! De va Åby trav idag och som tur var börja de snöa lite lätt när jag nästan skulle åka hem,så nu slapp man eländet på vägarna,fint att inte bo så långt i från Åby ca: 3,5 mil bara.Jag ser ut genom fönstret nu att de åter blir sol och moln fritt inom kort,konstigt att de kom snö idag då de lova sol och kyla ! men jag har för länge sedan slutat tro på TV:s väder,de stämmer inte alls.Hur som helst så är det åter trav ikväll,längre söder ut ;-) där brukar de ha sommarbana åretom :-) nja kanske inte ikväll då de är så himla kallt att banan är nog stenhård under så att hästarna måste tävla med skor och brodd ? får väl kolla värmningar ikväll hur de är med den saken.Nu blir de lite sen lunch,kotletter,grönsaker och och ny inköpt nyttigt bröd :-) senare i eftermiddag ska jag åter till gymmet så jag kan äta mkt julmat under hela julen :-) ha de gött,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0