Det snöar fortfarande !

Helt galet vad de snöar denna helg,jag har slitit med all snö hela Lördag och ännu nu på natten kl: 01,37 vräker snön ner ! Här är nu mellan 65-70 cm snö ! och jag bor strax utanför Göteborg ( 2 mil norr om Götet )visst är det helt galet i Sverige för tillfället :) Stackars min lilla hund som får kissa under snön :)jag gräver fram vägar så han kan kissa och efter ett tag är det lika mycket snö igen ! Men nu säger de på nyheterna att de ska avta under Söndag,bara hoppas de har rätt,annars finns risk jag inte kommer ut från huset :) Nu blir de sängen / natti natti på er

Kommentarer
Postat av: Lexi

Tack:-)

Stackars hund :-)

2010-02-21 @ 08:08:37
URL: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0