Fredag morgon och uppe tidigt

Hej alla där ute i vårt avlånga land,jag har som de flesta vet köpt en ny hund efter att jag var tvungen att ta bort min förra hund som hade stora problem med sina höften,men han blev ca: 12,5 år ! inte illa för en stor blandras hund Collie/Schäfer,han var absolut den finaste och snällaste hund jag upplevt ännu så länge,nu har jag en liten valp här hemma ( Shih Tzu ) som är 12 veckor med väldigt mycket energi :-) så någon vila är det inte tal om,nä han ska ju ut med bara några timmars mellanrum och de känns i kroppen lite att jag egentligen skulle behöva sova lite mer,men finns inte en möjlighet när min buse ( han heter Nemo ) håller liv i huset :) Jag tar mig en kopp kaffe just nu och håller på med travet,ska skriva in mina ider till kvällens V65 som jag snart är klar med,måste gå igenom alla mejl och kolla lite extra med några stall hur formen är med de hästar jag ska spela ikväll.Nu ska jag ut med hunden och återkommer om någon timma med lite annat.vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0