Hemma en stund,snart iväg igen !

Har varit hemma med hunden och dammsugit hela huset ! inte illa av en snubbe som jag :) ska strax åka på lunch även om klockan är efter lunch :) Solen skiner fantastiskt idag,och visst känner man solen mer nu än förra månaden,så vi är på rätt väg.Men innan jag åker igen ska jag svara på lite mejl,som jag får av mina trav medlemmar,det är trevligt att läsa dom,speciellt när jag delar ut fina tips :) ska väl erkänna att även om jag inte delar ut bra tips varje dag,så får jag ändå trevliga mejl,de är trevliga medlemmar jag har.Ni får ha de bra ett tag,jag återkommer lite senare,kanske tar någon fin bild ute idag.Vi syns :)

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: tack :)

2010-02-23 @ 14:00:46
URL: http://stpid.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Hej

kikade in igen och tänkte bara önska dig en trevlig kväll denna gången :D

2010-02-23 @ 18:09:28
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0