Måndag förmiddag och sol :)

Hej på er alla där ute i vårt avlånga land :)Idag Måndag ser dagen ut att bli riktigt fin,här är nu klockan 09,08 sol och endast lite stackmoln :)men framåt dagen får vi se vad som händer med vädret.Jag har varit uppe tidigt idag,var tvungen att se hockey matchen Finland-Sverige,som inte var någon bra match,mina landsmän satt för det mesta i utvisningsbåset och där vinner man inga matcher :)men men nu hoppas jag Finland börjar spela istället för att dela ut blåmärken,som de gjorde mot svenskarna i matchen idag.Nu vänta Tjeckien och vinner Finland kan allt hända i detta OS,synd bara att hela Måndagen kommer att kännas tungt nu när Sverige vann mot oss finnar :)nåja det är bara ett spel/lek jag har ju travet som gör mig glad och de värmer att vi har en ny trav vecka framför oss.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0