Mild och gråmulen Fredag morgon

Hej alla goa och glada :) Äntligen får man vakna av att det är + grader ute :) de va länge sen,nu är det snart Mars månad och våren närmar sig med stormsteg.Jag har som vanligt varit uppe tidigt och ute med hunden en härlig promenad,för kaffet och goa mackor smakar bättre när man kommer in från promenaden :)Nu blir det strax att åka iväg på lite ärenden,ska även besöka min vän som har hästar som igår på Åby fick med sig lite pengar till stallet för sin fina tredjeplats,de blir nog goa bullar han får bjuda mig på !? för jag har bilen och då blir det inga öl på dagen :) ska se om han har några hästar hemma för något foto,men de kan hända att de är på Åby där han har dom för träning.Ni får ha en fin förmiddag/lunch,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0