Söndag eftermiddag

Har varit ute och köpt böcker till min ena dotter ( den yngre ) för hon läser mkt trots att hon är 12 år,de är jätte duktigt,min stora tös ( blir 18 i Mars ) läser inte alls så som min lilla tös :) jag själv ska väl erkänna att jag faktiskt aldrig läst en hel bok i hela mitt liv ! nä jag har inte de intresset,jag läser väldigt mkt trav tidningar och trav program mm mm och följer allt på internet,de räcker för mig :)Nu ska jag raka av mitt hår på skallen :) brukar köra med trimmern varje Söndag året om och tycker om att vara snaggad.Vi hörs

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Hatar att läsa böcker jag med;P



Svar: hehe ja den är det;P jag har bara en häst som jag just nu har i ett annat stal pga att jag inte har något sällskap åt honom hemma. Annars brukar jag ha två hästar hemma.

Jag har ett varmblod som varit travare men jag har haft honom i 7 år snart och rider bara:) Inga tävling för oss men vi tränar både lite dressyr och hoppning:)



/E

2010-02-28 @ 16:21:49
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0