Trodde jag var klar med snö plogandet :)

Herre jösses vad mycket snö det kommit och kommer än idag.Jag är så himla trött på all snö,trodde vetenskapsmännen som säger att jorden blir varmare och varmare varje år hade rätt,men nu börjar jag fundera på om de menar kallare och kallare :)Jag tänkte idag åka till min vän som har fina hästar i sitt stall,men det är lika bra att jag håller mig hemma tills detta skit väder lugnat ner sig,kommer när vägarna är bra att ta några foton på hans hästar som framöver ska starta inom V65 och även V75,men just nu är de unghästar ca: 1-3 år men väldigt vackra och de vore trevligt att ta några bilder.Får se när vägarna till hans stall är bra igen innan jag ger mig ut för att fota.Jag återkomemer senare idag med nya inlägg.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0