Lördag

Hej :) jag hade en trevlig dag igår Fredag,var ute vid havet och kolla in några fina bad ställen,de fanns väldigt många och mysiga bad/sol ställen vid havet i Torslanda trakten ( Lilleby och Hjuvik ) mm mm jag åkte dit och bara njöt av sommaren,lite blåsigt ( är van ) men sol och mysigt annars.Man kan välja mellan att sita på berg ( finsn gott om det ) elelr lite gräsplättor ( finns lite här och där ) eller sand strand :)de är så bra att kunna välja,idag Lördag blir det tyvärr inget trav på Axevalla ( ser det på TV istället ) ska strax ut till havet igen,har lovat lilltösen och då måste jag hålla vad jag lovat :)hoppas även ni får en fin dag.Nu ska jag börja packa lite saker och sen koka med kaffe,fixa mackor mm och sen drar vi i väg någonstans där det ser trevligt ut :) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0