Lördag

Hej ! Då var det helg igen,extra skönt för er som tex.. jobbar heltid och inte hinner med att koppla av och njuta av sol och värme :) jag vet hur de är,hade en egen butik och jag var där ca: 80 tim i veckan !!! från morgon vid 8.30 till sena kvällen vid 20.30 tid !! jag missa mkt tid av mina två töser,mina vännre undra vart jag tog vägen,ingen fritid förutom travet som jag hade och "jobba" med från butiken som tur var,de var tuffa tider,men jag kände att de inte var värt det slit och sålde,börja spela mer på travet och de har jag inte ångrat en enda sekund :) men jag är inte främmande för att börja arbeta halvtid så jag har annat att göra dagtid några timmar,travet är ju ändå på kvällen :) idag ska jag i alla fall grilla,är snart på väg att inhandla kött,ska även ut och bada med lilltösen,vi tar med oss hunden som älskar vatten :) men de blir inte havet då det inte är bra för hunden,vi nöjer oss med en fin sjö och njuter av sommar :) ska givetvis spela V75 idag,ska lämna in innan jag åker och badar så jag inte behöver glömma eller stressa hemmåt när vi badar :) ni får ha en fin Lördag,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0