Onsdag

Hej ! Mulet väder trots att de lova sol !? jaja inget att hänga läpp åt,de kommer att spricka upp framåt dagen och då blir det en sväng till badplatsen :) ikväll blir det även grillmat och någon kall bärs.Men jag ska givetvis inte glömma travet :) som ikväll är uppe i Ö-vik ( Solänget ) en av mina andelshästar/aktie häst startar med bra vinstchans så det blir lite spel även på den.Igår var det tur jag tog bort mina krukblommor jag har ute,såg nämligen att grannens blommor tappat alla blad då det kom sådana kraftiga regnskurar med blåst,nu har jag mina blad kvar och grannen tyckte jag var smart :) som tog bort dom igår när det var ett bus väder. ingen kul att se rosbuskar utan blad på rosorna :) men ksa inte skratta åt grannen,för nästa gånga kanske jag glömemr det och då får jag höra det.Idag blir det även en tripp till Jysk,de säljer ju ut trädgårds möblerna hur billigt som helst,även andra trädgårdssaker säljer de till kraftig rea :) man hittar alltid något trevligt där även om det inte är så himla bra kvalite på sakerna är de ändå bra nog att ha ute under sommar halvåret,sen köper man bara nya till nästa sommar då de återigen rear ut :) jag har faktiskt köpt 3 st klotgrill ! men ännu har jag två kvar i kartongen :) en ska vara till husvagnen,en hemma och den tredje i förrådet om man skulle få för sig att ta med den till någon sjö under sommaren,jag vill inte använda gasolgrill då jag inte är så förtjust idom och all den gasol man använder,känns inte 100% pålitligt så jag grillar med de lättaste ( klotgrill) behöver ej vara rädd för något,bara att grilla och på med locket :) enkelt och ofarligt.Nu är mitt kaffe klart,ska ta en kopp och kolla in mina mejl mm ni får ha en fin Onsdag,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0