Söndag förmiddag

Hej ! Varmt som bara den redan trots att det är moln här i Ale,visst har solen varit framme men nu är det dis moln på himlen och solen bränner inte för tillfället,visst är sol och sommar underbart,men att vi ska ha 30-33+ är inget jag önskar,de räcker med 20-max 25 grader så är det helt perfekt.Jag sitter på altan och dricker en kopp nybryggt kaffe,läser en tidning+ travet :) bara njuter av ledigheten och att slöa utan att behöva åka någonstans idag,kanske det blir en sväng till sjön/havet senare under dagen/eftermiddag ? ska även grilla idag och äta färsk potatis :) de är fina grejer de :)Hunden min ska jag duscha av så han inte behöver känna sig varm,även om han givetvis är i skuggan,menhan behöver sig ett bad ibland nu när det är så himla varmt.Igår när vi var ute vid sjön så simma hunden och man såg att han njöt av de uppfriskande vattnet,han ville ej komma upp :) han liksom flöt och bara njöt när han och jag och lilltösen var och bada,får väl se om jag tar med han idag igen,eller så kanske han får vara hemma någon timma ensam och sova i behaglig temp inomhus :) hoppas ni får en fin Söndag,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0