Tisdag

Hej ! oj vad de har åskat här hela natten och morgonen,skönt att min hund inte är rädd som den förra,de är så synd om hundar som är rädda för åska,men min lilla hund lyssnar men bryr sig inte,och de är skönt för då kan ju jag sova utan att hunden springer och ylar eller annat oljud på natten :)de har kommit stora regnskurar emellanåt så nu behövs de inte vattnas i dag eller i morgon :) men flera av blommkrukorna som jag har ute har jag lagt under tak för att de inte ska bli förstörda av de stora regnskurarna som håller på emellanåt,just nu ser jag att de återigen lättar på himlen,då blir det en snabb sväng med hunden :) tar längre promenader senare när allt regnande upphört :) nu blir det kaffe och sitta under tak på framsidan av huset :) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0