Torsdag

Hej på er alla ! Hoppas allt är bra med er,idag har de regnat mkt mellan 05.00-08.30 men nu skiner solen igen,endast lite moln som ännu ej försvunnit efter regnet,och ikväll behöver jag då inte vattna mina blommor :) sitter ute på altan med en kopp kaffe och bläddrar i olika trav program,kvällens V65 är uppe i norr och jag får väl se om de finns något bra att spela på.Har faktiskt varit rätt duktig i dag :) dammsugit bilen ! inte illa så här i sommartider :) ska snart koka mig färsk potatis och äta fläskfile !!! inte varje dag man äter sådan lyx :) de har kampanj här i våran butik så de är klart man köper lite extra file när man vill lyxa til lsig lite :) önskar er en fin dag,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0