Torsdag

Hej :) idag regnar det och då blir det inte havet,men travet är ikväll och då spelar vädret mindre roll :) de är Åby som har V65 tävlingar.Annars har jag inte gjort något alls idag,bara slöat och svarat på mejl,jo föresten,jag var en sväng hos mina föräldrar och drack kaffe och tjöta lite,de bor bara några mil i från mig så resan dit är ingen långfärd :)och alltid samma visa med massa grejer att äta som morsan plockar fram,jag skulle bara ha en kopp kaffe,men åker hem propp mätt :)typiskt min morsa,mat,bullar,mackor,pannkakor,sen ska hon baka mm mm hon tror jag är 15 år fortfarande :) men de äldre är alltid så omtänksamma och snälla och rädda om oss.Bara hoppas jag med blir gammal och får barnbarn mm så jag kan skämma bort dom med :)men ingen bråttska,min stora tös är 18 och lilltösen 13 i December.Nu ska jag ut med hunden,hoppas ni har en fin dag.vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0