Fredag kväll

Hej ! VM i fotboll har börjat och visst kommer jag att se många matcher,men travet kommer alltid i första hand,även om jag själv lirat boll ca: 25 år ! Såg matchen idag innan jag åkte till stallet,och första målet var en riktig fullträff :) såna mål är alltid kul att se :) Sitter vid datan och svarar på mejl,jag får rätt många varje dag då jag har min travsajt och även från mina medlemmar.Idag har jag fått närmare 38 st mejl !!! alla ska svaras och de är viktigt för att visa min uppskattning för de som skriver och underar om travet.Senare ikväll blir det lite go mat och en eller någon bärs :) jag dricker ju inte mängder trots att jag är född finne :) men visst är det gott med nån kall bärs till maten,TV,travet :) eller i en bastu.Önskar er en fin kväll,ät,drick och må bra :) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0