Fredag kväll

Hej på er ! Vilket väder vi haft hela veckan,i morse stack jag ut tidigt och fiska,sen blev det av till sjön för att sola och njuta av värmen,nu är man både brun och röd :) har idag även varit i stallet med lilltösen som vanligt,de var en fin dag även i stallet,tösen red till skogen och jag drack mitt kaffe och invänta henne,när hon kommer tillbaka ser man i hennes ansikte att hästar är livet :) hon är väldigt förälskad i hästar,jag har sagt till henne att hon ska börja jobba i något stall framöver,när hon blir några år äldre, ( hon är 12 idag ) och jag brukar säga att hon en dag kan söka jobb hos Åke,Goop,Stig H eller andra goa gubbar att jobba hos :) men det är för tidigt att bestämma sig,jag som pappa är trav galen och tippar och besöker travet så mkt att jag knappt tänker på annat :)nä nu ska jag ta mig en kall pilsner och bara njuta av kvällen.Ha en fin kväll :) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0