Lördag morgon

Hej ! de regna i morse när jag var ute med hunden,klockan var drygt 07.00,men nu ser jag på himlen att de lättar och lite sol tittar fram :) Tog en kopp kaffe till TV i morse vid 08 tid,men de är bara bröllopp och åter bröllopp på TV,vet inte vad man ska göra,tur att det är trav ikväll och VM i fotboll,så man slipper allt detta med bröllopp,visst är det fint med att de gifter sig,men att TV visar flera veckor innan om detta bröllopp är bara för mkt.Jag tänker nog fiska senare i eftermiddag,eftersom travet börjar så sent,de är midnatstrav uppe i Norrland och då solen inte går ner där vid denna tid på året,är det ljust som på dagen ! jag har varit med om det många gånger då jag åkt till Finland med bil från Södra sverige upp och förbi Norrland,sen har vi ljust även där i Finland jag kommer i från ( Norra Finland,Uleåborg ) där är jag född,men jag har varit här i Sverige sen en liten bus unge i blöjor :) JAg hoppas ni får en fin Lördag,jag kanske skriver mer senare.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0