Lördag morgon

Hej ! Ännu en fin morgon att vakna till,solen skiner och inte ett enda moln på himlen :) idag ska jag dra ut till en sjö jag inte varit p under flera år,ska dit och fiska och även sola lite,ska ta med lite mat och en engångsgrill,lätt att grilla lite korv och paprika,tomater mm mums vad gott det är att vara ute i naturen.Ska senare ikväll om jag är hemma måla vind skyddet på altan,det är överliggaren som färgen flagnar på och de tar inte lång tid att måla de,men jag väntar tills solen inte tar så mkt.Nu ska jag sätta mig på altan och ta en kopp,satt där tidigt i morse och käka en go macka och en kopp kaffe,finns inget härligare än sommar :) ni får ha en fin dag,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0