Måndag morgon

Hej ! Ny vecka och den börjar med sol :) inte ett enda moln på himlen,inte här i Ale-kommun i alla fall,hoppas även ni andra har detta fina väder där.De är så härligt att vara ute när det är så fina dagar,jag har varit i skogen 1 timma nu på morgonen,ska sätta mig på altan strax med en kopp kaffe + travtidning :) ska bara njuta av vädret,senare under dagen åker jag till sjön och solar,tar med mig lite fika.Man måste passa på att vara ute hela tiden,för man vet aldrig hur länge det här fina vädret håller i.Ser att jag glömt vattna blommorna som hänger ute på föråds väggen :) de ser inte så pigga ut just nu,måste vattna dom innan jag åter glömmer de :) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0