Måndag morgon

Hej på er ! Kom hem från skogen nu,skönt väder trots moln och endast lite sol,vi har väl ca: 14+,jag ska åka till en vän och hjälpa han med sin bil,den krånglar lite och jag har lite kunskaper som kanske gör att jag kan greja den :) så slipper han lämna in bilen för de kostar en hel del.Sen blir det fika med några vänner innan de är dags för annat under dagen,jag är ju fortfarande ledig då jag sålde min butik i Dec-09,tänkte vara ledig ett bra tag,men visst kanske jag ändå ska jobba lite halvtid ? de är trevligt att ha något fast att göra,travet kan jag ändå vara på och spela på då halvtid inte upptar min tid för travet :) men får väl se hur de blir,sommar är ju inte så kul att jobba :) men jag har änu ej bestämt hur jag gör,kanske köper en ny butik ? eller så kör jag bara med travet ? får se vilket känns bäst,har även fått en förfrågan om att jobba i en butik,men har sagt att jag vill fundera ett tag till :)då jag ännu ej vet om de blir eget eller en anställning :) hur som helst,ni får ha en fin dag,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0