Onsdag morgon

Hej ! Gråmulen morgon,men rätt så varmt ändå ca: 13 + var det i morse vid 06.30 tid när jag var ute i skogen med hunden,inget regn i alla fall :)jag kollar ut och ser inte en enda ljusglimt från himlen,men jag ska inte klaga,vi hade ju fint väder i 2 veckor innan detta,och sommaren har ju bara börjat :) idag ska jag träffa en vän jag inte sett på länge och vi ska äta en go lunch,senare åker jag på ärenden innan jag ev.. åker och fiskar ikväll,men travet ska jag givetvis inte missa :) det är Solvalla ikväll och jag hoppas att jag kan vara med och dela på den jackpot som finns :) nu ska jag göra i ordning mig lite,måste ju se fräsch ut när man ska ut bland folk :)vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0