Onsdag morgon

Hej på er ! Hoppas ni sovit gott och vaknat upp till en lika solig dag som vi har här i Ale-kommun :) solen skiner och inte ett enda moln syns så långt ögat når,jag ska åka ut med någa vänner och sola/bada om ett tag,ska bli härligt att vara vid vattnet,men jag tror inte jag badar :) sola och vara nära vattnet räcker för mig :) vi är ett gäng på 4-5 stycken som tar med lite fika och bara njuter av ledigheten,men jag kan inte vara borta hela dagen,måste ju handla lite och fixa andra saker.Ikväll är det jackpot på V64 travet och visst ska jag försöka vara med och vinna de stora pengarna.De ska bli spännande att se travet ikväll,men innan travet blir det säkert någon VM match i fotboll som jag ska se :) vilken har jag just nu inte en aning om :)Jag hoppas ni får en fin dag,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0