Onsdag morgon

Hej gott folk :) kom hem för en stund sedan från skogen med hunden,mkt moln men inget regn,får väl se om solen tittar fram senare under dagen ? jag är snart på väg att åka till en vän och måla lite,han behöver få sitt hus färdigt så jag ska hjälpa han med målning mm,de passar bra då vädret är ok.ska även besöka gymmet i eftermiddag som då blir sista gången för denna vecka,brukar bara vara där 1 gång i veckan somamrtid,jag ska ju ändå inte bli "stor" :) nej jag vill bara må bra och besöka gymmet ibland,skönt för kroppen och är det inte varmt ute,tar jag gärna en sväng i bastun med :) får väl se om de även hinner bli lite fiske ikväll,för jag vill inte se all fotboll på TV,de blir för mkt av de goda,jag kollar bara vissa matcher och de räcker gott och väl.Nu ska jag packa väskan och snart dra i väg,vi kanske syns senare idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0