Söndag kväll

Hej igen ! Hoppas ni med haft en fin dag idag,nu är det kvällen och de blir TV för mig,ska nog stänga av datan för ikväll och bara slappa framför TV:n :) de kommer nog en film framåt sena kvällen, jag skulle grillat idag,men de blåste mkt även om solen varit framme hela dagen,sen var jag ensam under hela eftermiddagen till för en stund sedan,så inte ville jag grilla själv :)lilltösen var på nån konsert, och stora tösen var någon annan stans,men hon sms till mig vem hon är med så de känns mer tryggt :) nu ska jag ta en sväng med hunden,sen se TV,vi syns

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 14:36:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0