Söndag morgon

Hej på er ! jag kom hem nyligen efter att jag varit ute på en långpromenad med hunden,vi var ute över 1 timma :)de är så skönt väder idag,vind stilla och lite sol,lite moln :) jag såg tre stora harar när jag var ute med hunden,de var riktigt stora alla tre,mums för en harstek :) nä ska inte fånga dom,de är fina djur som jag ser flera gånger i veckan,de bor i en skogsdunge här i närheten av mig,jag tog ett foto ska väl lägga in de en dag,men jag måste köpa mig en bättre kamera,min lilla kamera jag har i fickan är inte bra på längre avstånd,jag ska se om de finns någon bra till ett fint pris,jag är inte något proffs på att fota,men de är kul,speciellt sommartid då de finns mer att se på än den mörka vintern.Kanske ska åka till min lillebror som bor i Sjövik,ska väl fika lite.Han har en dotter som är lika gammal som min ( 12,5 år ) så de är alltid kul när kusinerna får umgås :) nu ska ta mig en kopp kaffe igen,sen blir det en sväng till affären.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0