Söndag morgon

Hej ! Inte för att vara elak mot kungahuset mm, men de är skönt att allt är över,nu slipper man bröllopp varje dag i TV ( tror jag :) de har varit otroligt mkt bröllopp i TV senaste 3 veckor,visst är det fint att de har gift sig och de va ett fint bröllopp säger de som såg hela dagen igår,men jag tycker de är alldeles för mkt i TV hela tiden,nu hoppas jag TV återgår till de normala och endast visar bröllopp lite på tex.. nyheter eller en enda TV kanal.Jag ska strax åka en sväng till gymmet,har inte varit där senaste veckan,men tänkte idag träna lite lätt för att inte bli förslappad :) i kroppen,jag tränar inte hårt,de blir bara lagom för att jag ska må bra och att kroppen behöver mer än att sitta vid datan som de blir rätt mkt av,då travet tar väldigt mkt tid.Jag har redan varit i skogen med hunden,och de är fint på morgonen i skogen.Nu blir det lite mer kaffe innan jag åker i väg,ni får ha en fin dag,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0