Söndag morgon

Hej på er ! Hoppas även ni haft en trevlig midsommar.Jag har haft de bra,men väldigt lugnt,ingen fest och inte mkt drickande,jag har bara ätit gott som tex.. färskpotäter,sill,grillat kött,jordgubbar,glass och bara njutit av de fina väder vi haft ( här i Ale ) var en sväng och badade hunden i går Lördag,de var hundens första simtur,han är bara 7 månader men han var så glad och busig när jag lät han simma :) men annars har jag knappt smakat av alkoholen,bara nån öl i helgen till maten,de är så skönt att vakna tidigt på morgonen då de flesta mår dåligt och sover bort soliga dagar :) idag är det ju V75 och då måsta man vara skärpt :) ska även se VM matchen Tyskland-England,där jag håller på England :) får väl se vad för gott jag ska äta idag,kanske grillen tänds igen :) ni får ha en fin Söndag.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0