Tisdag kväll

Hej ! Jag är faktiskt lite ledsen och även lite orolig i kroppen,varför undrar ni,jo Blåvitts målvakt flyttar hem till Danmark ! inte alls bra för Blåvitt som haft en mycket trög start i årets Allsvenska fotboll.Och nu är det alltså helt klart att Blåvitt står utan sin stjärnmålvakt som hållit nollan ofta och var förra årets bästa Allsvenska målvakt och de var även mycket av hans förtjänst att Blåvitt tog silver i Allsvenskan förra året.Detta var inte alls bra,usch då,men jag har mitt trav som tur är,då blir jag genast mer glad och mår bättre :) Jag har varit och fiskat ikväll med lilltösen,helt galen otur hade vi,vi fick fisk 3 gånger på kroken,men varje gång vi tog upp dom så lossna dom från kroken !! men de va små abborrar så de var ok trots allt,jag köpte teleskopspö 5m som man kan ha att meta med,och då vi har många sjöar här i Ale,ville vi meta istället för att använda kastspö,men vi hade ej mask,vi fixa i ordning vatten och vetemjöl och de funkar bra men vårat blev lite för löst så de ramla av varje gång fisken tog den och därför fick vi ej upp fiskarna :) men nästa gång blir det mask och räkor som bete :) då djäklar ska de bli fisk :) Ni får ha en fin kväll/natt,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0